Wednesday, November 12, 2008

poll 2

huh..lama x wat poll. maka aritu ak saja2 la test...wat poll tny readers yg slalu tgk2 blog nih. ap pndpt diorng pasal blog ak ni. dr segi arrngement, content n such. haha..well, show them the result darling!!!

kah3...ni la poll dia

hurm....nmpknyer xdak la komplain kan pasal blog ak. yg vote pun antara boleh la ngan sempoi ja. lagipun 3 org jer vote..hihi. apapun nnt2 ak wat poll lg. thanks kat those who voted this poll. yeehaa!!! action beam!!!

4 comments:

Inah said...

boleh x nak bagi cadangan..jgn la guna perkataan ak

mcm x sudah pulak bunyinye..heheheh

but again..its ur blog..up to u to write in anyway that u wish :)

cheers :)

aShaBuLz said...

huhuhuhu...kira sy kene guna perkataan aku la kan, the full one. btol jugak...perkataan ak tu mcm cakap x abis..huhu

hehehehe...wokey sis!! no hal!! thanks for the opinion!! i'll upgrade it on the next entry..yeehaa!!!

Beruang Madu said...

cadangan Abg Bear... jangan gunakan singkatan sebab masih ramai angkatan lama kat sini jadi diorang tak berapa faham

Satu lagi amalkan guna peranggan, kalau boleh satu ayat tu satu perenggan tak per... jangan panjang sangat nanti orang malas baca...

Untuk kata2 paling penting dudukkan dalam satu perenggan jer.. contohnya

Akhirnya aku pun dibuang dari sekolah....

sambungan kat perenggan lain.. gitu...

boleh ker?

aShaBuLz said...

huhuhu...btol gak apa yang abg bear tulis ni...tapi kalo saya guna singkatan sikit2 bleh x? huhu...nanti saya akan cuba kurangkan penggunaan singkatan

btol2...cadangan pasal perenggan tu memang betul...saya kena polish skill lagi ni..huhu

thanks abg bear atas cadangan tu. nnt entry baru saya upgrade k!! yeehaa!!