Sunday, November 2, 2008

maJLis peRkaHwiNaN ziHan

2.11.08
pak2...kedepak2...gedebung5...kedepak2..kedebung3....bunyi kompang (guna la imaginasi sndri k wat bunyi tu) d majlis perkahwinan zihan...mmg ak x dgr sbb ak dtg lmbt!!! muwahahahahaha....ak dtg wktu tu zihan n bro zain ngah dok bersanding kat atas pelamin...feewiitt!! sempat la lepas park moto, ak p tunjuk muka kat zihan yg ngah dok atas pelamin tu. ye la...ak kan tinggi...jadi mmg sng la nk nmpk..hehe. mmg berseri wajah kedua2 mempelai tu. lagi berseri dr wajah ak yg macho lagi tersusun enchem..hehe.

d sebabkan segan dtg sorang, ak pon dtg bersama kawan ak...trima kasih kat dia sbb teman ak g majlis kahwin c zihan ni. wktu nk start makan, terjumpa lak dak2 matrik yg sebatch ngan ak dlu..huhu. ad yg ak knl...ad yg ak mcm knl..ad gak yg ak x knl lgsung..haha. tapi wktu tu perot dh lapor....jadi borak skejap jer n trus melakukan upacara mulut ke perut (jgn pikir lain....astaghfirullah..)

makanan kat ctu mmg sedap. sumer org kmpung tu wat...x guna caterer...seyes sedap..hehe. pas makan ak pon sempat a borak2 ngan zihan n bro zain yg ngah makan beradab tu...ap lagi, segala action kamen n aksi2 spontan pon kuar la...time tu ak rasa ak tlh menjejaskan sedikit proses mkn beradab diorng..hihihi...


mmg bahagia...org tua2 kata bagai pinang d belah dua!! hahaha...

aperpun, perjalanan ak kat mjlis kawin zihan mmg sekejap tapi pnuh bermkna tau. tema diorng kaler kuning. sama ngan tema pembalut adiah ak,,ngeh3...congrats to zihan. hehehe....meriah sungguh majlis kawin ko. gumbira dpt hadir...huhu

p/s: jgn ada yg anta komen tny bila ak nk kawin lak...hahaha.

5 comments:

aisyAh said...

"ap lagi, segala action kamen n aksi2 spontan pon kuar la..."

ni kenduri kawen kat jepun ke ape ada action kamen?
huuu~

lea said...

bestnye...
comey je diorg kan....

hurm...
abg lak bile nak kawen...
(walaupun dh dilarang...stil nak tanye gak...ngeh3)

aShaBuLz said...

aisyah : hahaha....rsnyer kat hokaido...sbb ada unsur2 bunga sakura sket...x pon paling kurang diorng guna beras cap sakura...ngeh3..

lea : diorng mmg comey...cute sgt2!! hihi...erm...soklan tu...jwpn dia lagi spuloh thun akn dtg...muwahaha

buzz said...

haha..bila lg bro..umo makin lanjut..hahaha..

aShaBuLz said...

bila apa? x paham...(hahaha...buat2 jer x paham sudeh..)