Wednesday, November 12, 2008

Gayat Man (kebangkitan..) - part 1



dengan bangganya, Ashabulz Production (bila lak tubuh production nih) mempersembahkan.....

GAYAT MAN the Series..!!!

cerita ini hanyalah rekaan semata. tidak ada kene mengena dgn jalan hidup mahupun tutur laku sesiapa. kalau ada kita kira kebetulan saja lah k. huhu. cerita ini juga d buat menggunakan bakat dan teknik amatur. jadi jgn cuba membuat perbandingan dgn artis mahupun kartunis yg sememangnya berpengalaman. segala keburukan lukisan mahupun jln cerita amat d kesali.

walaubagaimanapun, pendapat dan cadangan amat d alukan asalkan membina. boleh d salurkan melalui komen. huhuhu....bersama membangunkan industri seni negara!!!

p/s: sila klik pada gmbr untuk resolusi yg memuaskan..enjoy!!

GAYAT MAN (kebangkitan..) - part 1




bersambung.....

jadi apa kata pembaca?

9 comments:

Anak Jawa said...

halus nooooooooo tulisan tuu. makin tambah ler power spek ni

aShaBuLz said...

tulisan halus ek...btol gak kan..yg bertaip tu mcm halus sgt nih...ok2 thanks. nnt akn d upgrade..yeehaa!!!

Beruang Madu said...

yes... betul tulisan halus dan lukisan harus lebih mantap... cuba study dari hasil hasil kartunis lain...

aShaBuLz said...

keh....pasal tulisan tu saya kena bold kan lain kali. hurm...lukisan nampak carca merba ek...hihi..itu la kelemahan tangan ni. kene study lagi nih!! hoho...

Khapeace Khalead said...

cayok cayok

BuRN said...

ko lukis ke...
awat buruknya..
hahaha..
lepak2...
papehal pun truskan usaha nk2 yg tulisan dier...
huhu

aShaBuLz said...

khapeace: thanks =)

burn: hahaha..tu la pasal...ak tgk pun buruk...ntah gila apa ntah g post dlm ni..hahaha...tapi nnt ak akn upgrade skill2 ak...arap2 menjadik la ya...

lea said...

abg lukis ke tue?
cantik...
anda benar2 berbakat..
nak sign...(dgn gaya mitak sign fasi)
hehe=P

aShaBuLz said...

lea: hahahaha....blom cukup cantik tu...kurang kehalusan..tapi thanks!! hihihi...nih yg semangat nih..!!

nak sign tggu fasi thn depan..Insyaallah....