Monday, December 8, 2008

siBLinGs waLk

Hari ini aku pergi ke alamanda dengan kakak dan adik-adikku...huhu. Kira macam siblings walk la.

Bergerak dalam pukul tiga petang, sampai dalam pukul 3.30 petang.

Sebenarnya pergi ke alamanda sebab kakak aku ni dia dah terkena racun dengan baju dekat reject shop tu...

Maka dengan taktik dia yang berjaya mengepau ayah, kami pun pergilah bawa dia ke sana...adess..

Dipendekkan cerita, kakak aku dapat beli baju yang dia nak tu...

Adik yang bawah aku tu dapat sweater satu..

Adik bongsu dapat buku dan rantai handphone..

Aku?

Dapat kepuasan.

Bukan senang nak berkumpul adik-beradik ni. Nanti bila dah kerja lagi susah..heh.

Alhamdulillah selamat pergi dan pulang.

p/s: Kakak ada suruh ambil baju kaler pink belang merah...teringin gak nak cuba tapi mahal harga baju tu...cancelllllll. haha..

11 comments:

Inah said...

pakai baju pink?? err..cuba la snap..nak tengok :P

mudamudi said...

yupp:)
kalo dpt bkumpul mmg best

aShaBuLz said...

inah:
erk...tak beli lagi kak...hehe...

tggu dah beli nnt saya upload dlm ni...cuma jgn gelak lak nnt. haha..

abc:
hehe...memang best!! nanti dah makin besar lagi susah nak jumpa..huhu~

buzz said...

hahaha..

xpayah nk beli pon ble snap gambo la..masok fitting room..pakai..pastu amk gambo..thn bukak baju tu balik..pakai baju ko pakai td..pastu letak baju yg ko try..thn upload gambo ko td dlm ni..hahaha..
ak biasa wat..xkena bayo..serius..hahaha

Khapeace Khalead said...

Pink :)

Syam said...

rajinyer ke alamanda...dkt ngan rumah ker? baju pink...nice aper ihiks...

aShaBuLz said...

buzz:
erk...ok gak tu. nanti aku try cara ko tuh..haha.

sengal mengal tol kawan aku sorang nih...tapi otak mmg geliga...haha

khapeace:
hahaha..tu la pasal. pink...hurm...matila kalo pakai first time...larikkkk

aShaBuLz said...

syam:
dekat tu tak juga...kalau nek moto atau kereta dalam 15 min...huhu.

jalan kaki mungkin lama dalam separuh hari perjalanan...ngeh3

nice ker baju pink? adesss....ramai dah kata nice.

nanti la saya beli..kwang3..

buzz said...

haha..geliga2..ak dah biasa buat..mmg seronok..kadang2 ak amk gambo ramai2..pas tuka masok dlm fitting room ramai2 snap satu gambo
thn kua..hahamanyak syok..

lea said...

eii abg baz memang x senonoh...
kesian kat org yg beli baju yg dh dipakai oleh abg baz...
iskh3..die dh la bucuk...hahaha..

abg jgn tiru lak...
tapi kan cam best gak..
nak beli xmampu..
amek gambar pun jd lah..hehehe

aShaBuLz said...

lea:
adess...tadi kata jgn tiru..

tapi dia lak yg cam best...huhu.

taknak amik gambar la. nak amik video..lahi best. masuk youtube!! haha....