Wednesday, December 3, 2008

aPa yaNg aKU buAt sekaRanG

3.12.08

Hari ni aku dengan hensemnya membawa akak dan adik bongsu aku pergi alamanda.

Naik kereta.

Aku drive.

Biar betol...macam tak percaya jer..kalau pembaca nak tahu, aku ni dah dekat 3 tahun tak bawa kereta.

Sebab aku lagi suka naik motor.

Kekdahnya habis skill-skill drift aku meruap...haha

Nasib baik pergi alamanda jer...kurang kereta dan aku pun boleh la membiasakan diri membawa kereta.

Alhamdulillah.

Selamat pergi dan pulang.

Tiada hon dibunyikan..haha



****************************************************************************************



Hari ni juga dah masuk dua hari aku hantar dan ambil adik aku dari sekolah.

Memandangkan tahun depan dia masuk tahun enam rendah, kira bulan disember ni sekolah buat tuisyen.

Jadi pemandu tetap dia tak lain tak bukan......

Abang dia yang hensem lagi macho ni..huhu.

Ni saja wat muka ala-ala seyes...haha

Maka haruslah aku hantar dia ke sekolah sebelum pukul 8 pagi dan ambil dari sekolah sesudah 12.30 tgh hari. hehe...

8 comments:

AMAD said...
This comment has been removed by the author.
AMAD said...
This comment has been removed by the author.
AMAD said...

Masam je muka tu bro senyum ler skit baru macho hu..hu..

aShaBuLz said...

napa byk comment deleted? ades...x paham...

amad:
haha...masam ker? mcm tu macho gak kot..huhu

Anak Jawa said...

gigihnya cuti2 pun ada kelas....

aShaBuLz said...

aj:
hahahaha...biasa la bro aj, takut nnt cuti2 ni ilmu meruap..haha

Syam said...

baru ke alamanda pergi buat spek baru

aShaBuLz said...

syam:
erk..yeker? kat england optical? tak nampak pun...keh3...