Wednesday, July 15, 2009

dUnia peRantaUan

Its been almost 4 months...

So sorry for all the latency..

Sebenarnya memang banyak perkara yang berlaku setelah aku mula menjejakkan kaki ke sini. Terlalu banyak perkara baru....suasana baru dan pengalaman baru untuk aku kongsikan.

InsyaAllah jika di hari masih meniti internet di sisi...akan aku cuba memberi selagi mungkin di dalam blog manis ini...

muwahahahaha....!!!! ayat permulaan tak boleh blah....agak jiwang...hihi.

Apapun minta maaf kepada semua pembaca....aku baru sahaja dapat meng'access' internet setelah broadband dan laptopku bersatu. hihi...

Banyak sangat benda yang nak diceritakan ni.......aku buat kesimpulan jer la k.

Ok, hari pertama aku sampai di poli ni...memang bangga gila gaban la...dah la cantik, orangnya mesra lak tu....aha....itu tak termasuk yang cun-cun lagi...keh3

Selama aku hampir 4 bulan kat sini...memang aku boleh kata yang aku suka betul dengan Kulim. Orang ramah....makanan murah....memang membesar la aku kat sini nanti..hehe

Oh pembaca ingat tak pasal kes jerebu? Memang berbeza....di Kulim tak nampak langsung jerebu...tapi bila aku balik KL...aiyooo...bukan tak nampak jerebu..tpai tak nampak jalan sebab jerebu..kui3...

Oh pasal kerja...setakat ni amat memberangsangkan. Aku amat selesa dengan kerja aku. Tapi biasala mula-mula kerja memang ambil masa nak adapt dengan persekitaran.

Sekarang ni dah mula sem baru...masih banyak lagi yang aku kena belajar dan aku suka...hehe

Bulan ni memang sibuk yang amat...bermula dari MSK (Minggu Suai Kenal) sampai la ni, tak habis lagi sibuknya...

Nanti kalau sempat aku akan ceritakan dalam entry lain..

Apapun aku akan update lebih kerap....harap tak sampai 4 bulan la..haha.

All the best to all readers....for those who are new to this blog, welcome...for those who stay and calmly wait for the update...I thank u.

Salam...beam3!!!

6 comments:

dMasyri said...

pakcik..
welcome back!!!
=)

Anak Jawa said...

tuaaa dia summary terus
apa pun slmt membina badan ler. seronok duduk kedah sbb makanan murah2!!!!

aShaBuLz said...

dmasyri:
hehehe...pakcik...boleh la...jgn atuk sudah..hahaha...thanks!!

aj:
hehe...summary dlu..details later. heh...mana da bina badan...besarkan badan ja..hihi.
btol2!! kedah best!!

alhaqimi said...

selamat kembali kapten lembu laut!..

best ker Kulim? nak jalan2 sana leh?

aisyAh said...

abg pika beam3!!!
lama gila tak update~
ingatkan sudah tamo update smpi bila2~

aShaBuLz said...

alhaqimi:
kapten lembu laut? ceh dugong ijau...hahaha

bukan takat jalan...nak merangkak pusing kulim pon bleh!! haha

aisyah:
ngeh3...mana boleh. kene upd8...cuma masa dan internet mencemburui kita...lalalala~