Saturday, July 18, 2009

sUara BarU

Salam pada pembaca sekalian...

Pada awal kemasukan aku di poli ni, aku telah diletakkan di dalam kuarters bersama dua orang staf poli yang lain.

Usia memang merupakan satu jurang pada permulaannya...mana taknya, aku merupakan yang termuda bergelar staf poli. Haha....

Tapi semua tu sekarang dah tak ada apa-apa. Aku suka dan amat senang bergaul dengan semua staf di poli ini. Staf jabatan, blok kuarters termasuklah rakan-rakan serumah aku.

Diorang ni memang badan besar-besar. Orang kalau tengok boleh kata bouncer wooo...aku lak tough macam tiang. Haha.....jadi bila kami jalan tu nampak macam aku ada bodyguard da...heh.

Hohoho...sapa nak cari gaduh?

Sorang aku panggil pak uda, sorang lagi jan namanya. Best woo serumah ngan diorang. Dahla waktu aku mula-mula masuk dah siap ada astro, tv lcd semua...kira memang lengkap la. Masuk bawa perut ja. Haha...

Sebab diorang juga la aku banyak kenal tempat-tempat makan yang menarik. Nasi puyuh, nasi kukus, sate........alamat tak lama lagi jadi bouncer gak la. Haha..

Tak kurang gak awek pasar malam jual air tebu yang diorng kenalkan...keh3...

Empat bulan ngan diorang memang best...dah macam satu famili dah.

Cumanya...

Mulai bulan depan, aku akan mula melangkah masuk ke blok kuarters yang lain. Sebab jan dah ada rumah kat luar poli. Dia pun ada ura-ura macam nak kawin dah tak lama lagi. Huhu...nasi minyak...best ni..

Maka....berpecahlah kami bertiga.

Tapi tak apa la...pecah kaca pecah gelas, ada hari boleh balas (apa kena mengena?) hahahaha.....

Yang penting aku akan masuk ke blok kuarters yang baru. Berjumpa staf baru..moga semuanya ok!! huhu...

p/s: lepas ni terpaksalah menapak sampai lima tingkat setiap hari...hihihihihi...fit la aku.

6 comments:

alhaqimi said...

huhu, semoga semuanya jadi terbaik..kawan elok2...tp nape la tingkat lima je... bagila 10 tingkat ker...haha...biar kejang2 naik ke rumah! hahahah

Anak Jawa said...

"Sebab diorang juga la aku banyak kenal tempat-tempat makan yang menarik. Nasi puyuh, nasi kukus, sate........alamat tak lama lagi jadi bouncer gak la. Haha.."

LPS NI STANDBY LER SAIZ SUAR BARU!!!!

z a n a =]] said...

wah.best je duduk sana. hope sihat sihat je. =]]

aShaBuLz said...

alhaqimi:
ceh...antu punya budak. hahaha...ala nanti kalo tingkat 10, aku lagi cepat fit, lagi ramai awek datang tackle. kah3...

aj:
hahahaha...tak payah standby, dah pakai dah pun!! yeehaa!!

adie-ishmael said...

ka mana nasi puyuh tu?...nak pi cari

aShaBuLz said...

adie:
erm..kat area penang...lepas penanti..hoho..lupa lor...nnt ingat sy masuk dalam entry..hoho