Monday, March 23, 2009

Ku kiNi teRbanG

Salam kepada semua pembaca yang aku sayangi...

Sebelum aku mulakan bicara entry kali ni, izinkan aku melakukan sesuatu jap ek...pek..pek!! pekk!! wooshh...!! woshh!! beam beam beam!!!

Fuh...akhirnya, segala sawang, kurap dan kulat blog ini telah dibersihkan..hahahaha..

Wokeh, berbalik kepada entry kali ni, dengan rasa syukur aku nak bagitau kat para pembaca yang aku telah pun diterima bagi jawatan pegawai pendidikan pengajian tinggi. Alhamdulillah..

Secara tulisnya, aku akan menjadi pensyarah di politeknik kulim bermula 24 mac ini. Tapi aku berjaya membuat penangguhan seminggu untuk menyelesaikan segala perkara termasuk perletakan jawatan GSTT aku.

Sangat-sangat bersyukur...Alhamdulillah...Allahuakbar!! Setakat ini memang ini yang aku impikan..berharap sangat aku akan dapat melakukan yang terbaik kat sana nanti.

Tempat memang baru bagi aku...doa aku pun hari tu supaya aku dapat area utara...hehe. Jangan nak buat spekulasi....saja ja nak cari pengalaman di belah pelusuk sana pula. Tak salah kan? Huhu...beam beam beam!!

Gambar amek waktu taklimat pensyarah pagi tadi...huhu (gambar kecik gila...amek guna hp..)

Ntah macam mana la nanti kat sana kan...aku harap sangat dapat menyesuaikan diri dan yang paling penting, dapat ajor budak-budak tu dengan penuh dedikasi dan kehenseman (chewah...)

Aku akan bertolak ke kedah pada hari Jumaat ini (27 mac 09)...so bloggers kat sana hola la aku kalau terserempak!! haha..

Doakan aku yang terbaik wahai para pembaca..hehe.


p/s: Esok aku akan pergi ke sekolah wat kali terakhir sebelum bertolak ke kedah. p/s lagi: Kamera rosak rosak rosak....memang takda gambar berkualiti la gamaknya..huhu..

30 comments:

alhaqimi said...

tahniah!
habis la kene ngorat ngan cewek2 politeknik plaks pas ni...

ape pon... teruskan berusaha! jgn lupa nak action kamen dr sane!

aisyAh said...

waaaa abg pika!!

jd lecturer plk!!

cayalah!!!!!

Anak Jawa said...

jln baik2 yer...
kalau jatuh bangun sendiri
slmt berkhidmat
jgn dok tackle budak2 bawah umo tuuu....

aShaBuLz said...

alhaqimi:
thanks!! erm...berusaha apa? berusaha cari awek ka? muwahahahaha...

aisyah:
hehehehe...thanks!! yeehaa!!

aShaBuLz said...

aj:
hahahaha...kalo jatuh, sy trus guling-gulin macam tenggiling ja...muwahahahaha..

thanks bro!!

p/s: tapi kalo awek2 tu yang dok tackle saya macam mana? jeng3....

anainsan_bukncinderella said...

thniah, cikgu..pasni ngajo pelh plk yerk..hihi~
Slmt brtugas!ngee~

Anak Jawa said...

bawak berehat!!!!
budak2 tuu baru nk kenal dunia!!!!!!!!!!

giantpolar said...

slamat maju jaya dgn jawatan baruuu...


woohaa!!!

nurhuda_cahayapetunjuk said...

Assalamualaikum...

Tahniah buat kamu..

Didiklah anak-anak bangsa dengan hati yang ikhlas insyaAllah Allah sentiasa memberkatimu..

Mudah2han kamu berjaya di dunia dan akhirat..

lea said...

kamera rosak?
beli jela yg baru..
kan baru dpt gaji tu..
hehehe...

btw..
selamat menjd cikgu politek pulak...
dun 4get me taw bro..
heeee

irbika said...

wah, tahniah... meningkat lagi setapak kan!! pas ni leh la bertapak-tapak ker pekan kulim! hehehe

Syam said...

congrac...jadi orghang utara hang nanti huhuhuhuh.....

aShaBuLz said...

anainsan:
ngeh3....doakan saya berjaya tau..huhu. thanks...cuak2 ni sebenarnya..hehe

aj:
hahahaha...apakah? takpa, nnt saya kenalkan dunia kat diorang..bley? haha

aShaBuLz said...

giantpolar:
ngeh3...thanks bruang matahari!! hahaha...tak dapek la aku jadi fasi kali ni..wooowooo

nurhuda:
waalaikumussalam

thanks kak!! huhu...harapnya ini satu permulaan yang lebih baik buat saya dan semua. all the best to you too!! huhu

aShaBuLz said...

lea:
hahaha...blom dpt gaji lagi la dik oi...hehe. tu yang sengsara sket ni..huhu.

uish, i wont forget u lor..hahaha. take care tau.

irbika:
hahaha....thanks!! tu la pasal..nnt leh bertapak ke pekan kulim. muwahahaha...

sambil tu belajar loghat utara...mai schewan..haha

aShaBuLz said...

syam:
keh3....tu la bro. tak lama lagi jadi oghang utara la gamaknya..haha

blaja masak laksa utara!! yes2!!

z a n a =]] said...
This comment has been removed by the author.
adie-ishmael said...

Tahniah...selamat datang ke Kedah...mai Langkawi bg tau na...

'zHaR said...

ala...ko jadik fasi menjahamkan budak2...hahahaha. ape pon, selamat menjadik pensyarah politeknik yg berjaya..

p/s: mohon nak utara mesti coz nak carik bakal isteri org utara kan..kuang kuang kuang...

DrSam said...

Tahniah dan syukur diatas rezeki yang mendatang.

Selamat bertugas dan semoga dapat mendidik anak bangsa dengan penuh dedikasi.

SyahNaz BoH said...

salam... tahniah...
ermm... da kat kedah klo rajin2 jengok2 aq nie kat alor star bandar mati nie... salam...

Jard The Great said...

waaa.. hrp2 jadi lecturer berwawasan dan berkaliber yee.. hehe

PENCERITAANNYA TERHADAP DIRINYA said...

thniah utk kmo..
but jgn gatai2...ingt blek mtlamat kamo...ha3

Inah said...

ilang dah budak ni..mana peginya :P

Khapeace Khalead said...

Tahniah

aShaBuLz said...

zana:
huhu...meh la blajar kat cni..hehe

adie:
hoho...langkawi aritu dah p tapi sbb kursus...jom naik helang!!

aShaBuLz said...

zhar:
eh mana tau ni...alamak kantoi...hehe

dr.sam:
huhu...thanks doc!!

aShaBuLz said...

syahnaz:
hahaha....thanks geng!

jard:
harapnya begitu la...huhu thanks!!

aShaBuLz said...

PTD:
huhu...matlamat dikunci, impian ditetapi. hoho..thanks!!

inah:
hehe...ada kat cni. baru timbul..muwahahaha

aShaBuLz said...

khapeace:
thanks!!