Friday, March 13, 2009

SmaRt TaG

Ni ha ada dua insan yang memberikan aku tag yang sama...insan tersebut adalah Ayeesha dan Humyra...hahaha.

Maka ini la peraturan tag itu...

1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.


Muwahahahaha....nampak sangat komputer aku banyak wallpaper katun. Hihi...ni aku download wallpaper Hack//G.U iaitu salah satu game PS2 yang paling aku gemari.

Corak permainan amat berlainan. Yang tu hero dia, Haseo. Perwatakan hero memang memula amat menjelekkan..suka maki orang dan bunuh player lain. Tapi last2 berubah..huhu

Banyak sebenarnya yang boleh kita belajar dari permainan video. Bukan takat ilang stress, percaya atau tak, cara nak sebut sesuatu perkataan dalam BI pun aku belajar dari game.

Huhu...sekian.

p/s: I don't wanna tag anybody...lalala~

3 comments:

Inah said...

hehehe..jgn asyik sgt main game ye adik!! :D

alhaqimi said...

chanteq gambaq... tu cikgu ka yang ngah menari lam gambar tue...cheh...cheh...cheh

aShaBuLz said...

inah:
hehehehe....alamak kantoi..huhu :D

alhaqimi:
oit2...sesedap ice lemon tea jer cakap camtuh..huh. tu ko menari pakai kostum..haha