Thursday, February 5, 2009

MajLis KahwiN jaNnaTuNNaiM

31/01/09

Sabtu.

Maka berlangsunglah majlis perkahwinan lagi sorang member aku...

Dengan lafaz bismillah, aku bertolak ke melaka pada 30 jan dan lepak di rumah geng pangsapuri.

Malam tu, sebab lama tak jumpa, kami memang borak sakan. Biasalah, banyak benda nak di bincangkan kononnya..haha.

Selepas sibuk berjalan, tido.

Esok, baru gerak pergi kenduri kahwin jannatunnaim..hoho

As always, picture speaks a thousand words...

Malam yang spastik bersama geng pangsa..haha

Dari kiri, daoh, nudin, balop dan mudin...haha.

Bergambar sebelum bertolak ke tempat peristiwa.

Lauk dia memang asyik!!!

Bergambar bersama pengantin...huhu. Awek kat depan tu dak kelas dulu, chin namanya.

Ada orang kata muka aku dengan pengantin lelaki sama...betol ka?


Jadi itula sedikit sebanyak perjalanan singkat aku di Melaka sana.

Memang tak sempat nak jumpa semua member yang ada di Melaka tu...sorry sesangat ek.

Kepada jannatunnaim, semoga bahagia ke akhir hayat, dan melahirkan generasi yang chumel di masa akan datang..huhu.

p/s:
- yuran putrajaya berkaya dikurangkan kepada rm20..alhamdulillah
- ada peperiksaan untuk Pegawai Tadbir Diplomatik akhir februari...sesiapa ada hint?
- budak sekolah kata umur aku baru 18!! apakah!!!

8 comments:

aisyAh said...

aitceceh..sape la bdk skola yg kata abg pika baru 18 tu??!!rabun dekat ke dia??haha...

alhaqimi said...

haha...

mesti merayu kurangkan saman sampai menages2kan... huh!

beam2...action kameng taw la

anainsan_bukncinderella said...

18???
errr......ngee~

lea said...

bestnya kahwin..

hehehe

aShaBuLz said...

aisyah:
rsnyer budak tu dah pakai cermin mata yg ada dua kanta tu...hihi

alhaqimi:
oit,sesedap rasa ayamas ja. mana da, pegawai tu yang nanges..hehe

aShaBuLz said...

anainsan:
hehehe....orang puji kita terima jer..hihi

lea:
keh3...kawin best tapi kene stabil dr segi kewangan dan bersedia dr segi mental dan fizikal..huhu

lea said...

ade tagg for u..bro
tgk kat blog lea ok

aShaBuLz said...

hahahaha...baik! thanks...wawawawa