Thursday, October 9, 2008

dUa BuLan BerLaLu

konvo 9.8......hari ni 9.10. dah genap, cukup, tepat2 dua bulan ak menganggur. sedih btol bila dgr perkataan menganggur....lagi sedih bila ramai tny skarang ni wat pa. haha....tau2 jer la musim raya ni, ramai sedara mara yg dtg....apa lagi, bertimbun2 la ak dpt soklan yg sama tu. ada gak kdg2 otak gila ak ni membenakkan buah fikiran supaya d tulis jer kat dahi "masih manganggur", baru org x tny...hahaha. tapi alhamdulillah ak masih waras..hehe.

ak tau bila mana dok umah ni, ak boleh meluangkan masa dgn keluarga lebih lagi. tolong hntr adik g skolah, amik ubat ayah ak, tlg potong bwg ker...tapi itu la kan...bila sorang2 tu...wktu2 sblum tido mesti ada terpikir. belajar 4 tahun...dapat ijazah....nama kos dah mantap tapi kerja xdak....ak tau kalo d ikutkan ak mgkin bleh dpt kerja cuma ak rs slh ak juga....terlalu memilih kerja kot. nk kerja yg bercirikan mengajar...jadi kena la sabar dlu. hehe...dh mohon PPD tapi kene tggu thun dpn la sbb budak dh abis silibus dah thun ni...adeh.

la ni ak tggu keputusan dari mara....keputusan tu keluar senin depan...harap sgt dpt...mmg sementara tggu kene panggil posting ni ak tekad nk kerja ngajor dlu. tu yg memilih.,.hahaha. tapi nk kata x nyesal sbb memilih tu tpu la kan...sapa x tension tgk member sumer dh kerja. tapi xdak la nyesal seratus peratus. sbb jauh d ruang hati ak, ak masih yakin yg jalan yg ak ikut ni betol dan mmg ini yg ak inginkan buat masa sekrng...huhu. harap ap yg d pilih ini betul dan d redhai-Nya...amin

ini bukan coretan untuk meminta simpati cuma mencungkil sedikit suara kehidupanku untuk d kongsi bersama...x kongsi nnt cakap kedekut lak..haha

2 comments:

--Mr Ez-- said...

nnt ty parents ak psal ngajar kat phg yer....hehe..

aShaBuLz said...

huhu...k, tapi part time jer bro...trimas!!