Monday, September 10, 2012

sEpuLuH iNi

10 September
Aku belum dapat tidur lagi. 
Puas aku bergolek ke sana sini. 
Cuba mencari kononnya sudut tidur yang ideal...tetapi

Buntu.

10 September
Terasa malas..untuk melakukan kerja yang sepatutnya dilakukan.
Tetapi sibuk melihat kaca televisyen.
Merebus telur ayam untuk dimakan esok.
Hanya untuk melegakan fikiran.

10 September
Bukan tidak berminat..cuma
Ketahuilah hati ini amat mahukannya.
Tapi sesuatu harus dilakukan diri ini dahulu.
Untuk membuktikan...

10 September
Biarlah harapan aku pada diri ini.
Menjadi insan yang berguna hendaknya.
Punya keyakinan yang tinggi dan tidak mudah patah semangat.
Aku tahu itu kelemahanku..harus diperbaiki.

10 September
Moga sentiasa dalam rahmatNya.
LindunganNya.
Ku pohon ditunjukkan jalan-jalan ke SyurgaMu.

10 September
Benarkan aku lafazkan dengan hela ini-
SELAMAT HARI LAHIR DIRI...

priceless..

 

5 comments:

Alan said...

hye hye jalan sini

sorry lama tak datang sini..akupun dah lama x update blog..asyik meracau je jiwa ni..

aShaBuLz said...

alan:

haha...tu la...aku pun lama tak hapdate...tggu lebih masa kot. hehe...alasan je. moga2 tak berkubur la blog kita ye alan..

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

wisata outbound malang said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

aShaBuLz said...

Wisata:

Tq wisata..huhu