Wednesday, September 5, 2012

--

Maaf...

Blog ini masih lagi suram...dan makin gelap cahayanya...mungkin kerana hati si penulis melakarkan corak abstrak hitam di dalam blog ini..sekaligus menyakitkan hati-hati yang membaca.

Belum mampu untuk pulih sepenuhnya...bila cuba untuk dikeluarkan, serta itu jugalah semakin kuat hadirnya ia, cuba untuk menyuntik semula ingatan itu..

Aku lemah..

Bunyinya seperti aku sedang berputus harapan...mungkin.

Tapi tidak padaNya...kerana aku sentiasa sedar dan tahu, bergantung pada hakiki, hati tidak kan mati.

Cuma...

Kita terkadang sedar tentangnya, namun masih mencari yang ada di mata dunia...bukan pada mata hati.

Terima kasih kawan yang membantu. Menghidupkan kembali garisan ukiran senyumanku.

Biarkan liku ini aku lalui, tidak kan lari kerana aku tahu ini pengalaman yang harus aku hargai.

Masa...itulah yang aku perlukan...lagi.

No comments: