Monday, February 11, 2013

SiMpaN daLam

Banyak yang dah berubah sekarang....dari aspek kehidupan...keluarga dan orang sekeliling aku....yup.

Kahwin...

Tapi bukan aku....kawan-kawan yang kahwin...saudara...sepupu...jiran....aku? Bila nak kahwin?

Kalau tanya bila nak tu....esok pun nak. Hahaha...tapi benda ni bukan perkara main-main. Banyak benda nak difikirkan.....keluarga terutamanya..seronok sekejap je...kui kui kui..

Hm...

Sejak kebelakangan ni aku susah betul nak tersenyum. Adoi laaaaa....

Mungkin terlalu banyak perkara yang aku fikirkan kot.

Ada beberapa perkara yang aku terpaksa simpan sendiri....perlahan-lahan cuba untuk rawat dan kuatkan diri. Sebab kalau aku luahkan, mungkin benda akan jadi lebih besar.

Aku rasa para pembaca pun mesti pernah alami benda macam ni kan. Hehe...

Yup sekarang adalah masa aku untuk bermuram durja...pergh....ayat tak boleh blah. Haha

Tapi harapnya tak lama la...

Ok, selamat bergumbura hendaknya para pembaca semua.

P/s: update melalui ipad sekarang ni...hihi saja nak riak. Haha.

3 comments:

SaraHaikal said...

Ko kene jumpe aku laaa Fikree...hehe...in shaa Allah senyum lebar selebar alam! Hehehe...(lagi riak dr ko!^^)

Z@i Z@mR33 said...

amboi...ayat bwh tu x boleh blah

aShaBuLz said...

Chepah:

Hehehe...tu la lama giler tak jumpa ko...grenti relak guling2 nnt. Haha

Zai:

Hehe....