Wednesday, May 9, 2012

KaKi BunYi PraK praK!!

Aku minat main tenis.

Hari-hari aku main tenis.

Kadang berdua, selalu berempat.

Tapi padan muka aku, semalam main bertiga.

Dan...kaki sudah salah mendarat...prak!!

Terseliuh sudah..jalan pun capik. Hehe...bengkak dekat buku lali. Tapi tak nak pergi urut sebab nanti takut tertendang tukang urut menggunakan kaki lagi sebelah dek kerana tak tahan sakitnya. Hehe..kantoi.

Maka penyelesaiannya, aku-

Tuam dengan air panas, sapu minyak panas. Pendek kata semua panas...dan aku pun semakin panas tak dapat main tenis hari ini.

Hahaha....tak apa lah. Ada la hikmahnya semua ini kan.

Buat pembaca semua, bersukanlah dengan cara yang selamat. Tapi kalau nak jadi tetapkan terjadi, redha dan ingat, sakit itu kan penghapus dosa-dosa kecil. Huhu..

Sekian.

4 comments:

Afzainizam said...

aku pernah main bola tampar kaki terseliuh mana nak mendarat.... seminggu takleh pijak lantai bengkak buku lali...

seksa wooo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair door trim kereta

aShaBuLz said...

afzainizam:

hahaha...tu la pasal. tapi nsb baik aku boleh lagi pijak lantai, haha

archyBUNDLE said...

nanti kta main tenis bersama ya wann

aShaBuLz said...

archy:

wann maner bro? haha...tapi aku mmg main tenis pun. meh r datang riadah.