Tuesday, May 1, 2012

HaRi peKerjA

Salam buat para pembaca semua.

1 Mei 2012.

Hari Pekerja. Atau orang putih panggil Labor Day.

Hari inilah yang ditunggu oleh mereka yang telah pun mempunyai kerjaya. Kenapa?

Katanya boleh duduk rumah, tenang-tenangkan fikiran...makan cikedis....dan tengok astro yang sedang membuka 130 salurannya di rumah secara santai. Hahaha..

Aku?

Aku bosan hari ni. 

Segala yang dirancang tergendala. Ingat nak keluarlah dengan rakan-rakan bujang ni. Mulanya kata nak pergi makan di seoul garden la, tengok wayang la....tapi satu pun tak jadi.

Gara-gara menunggu seorang lagi rakan aku ni balik dari bercuti.

Esok baharu dia balik. Hadoiiii...

Adalah cuba pergi Tesco tadi cari kerusi komputer. Tak ada!! Yang ada kerusi lipat macam ala-ala pengarah pilem tu. Huhu....nak buat apa.

Maka hari ini merupakan hari aku menjadi sura rumah. (sura rumah mengikut kamus aku adalah suri rumah bagi lelaki)

Duduk di rumah tengok astro. 

Huhu.. T_T

3 comments:

Cik Z@i Pen@nG said...

la awat x habaq...klau x leh join kami geng gegurl keluaq...hehehehe :p

Afzainizam said...

Selamat hari pekerja.... semua pekerja cuti lepak kat umah jerrr... memandangkan gaji tak masuk lagi jadi semua aktiviti hanyalah tonton TV ajerrr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair seat kereta berlubang

aShaBuLz said...

cik zai:
hihi...kalau semua gegurl tak boleh. maunya kaku ja nnti kalau join. haha

afzainizam:
haha...begitulah nampakya