Tuesday, March 13, 2012

7 buLan LeBih

Salam buat para pembaca...mahupun yang terbaca. Hehe..

Dalam diam, dah hampir 7 bulan aku tak menulis dalam blog ni...dan sedar tak sedar dah 7 bulan juga lah aku bertahan mata dengan laptop lama yang mana monitornya sakit tua...huhu.

Apapun, alhamdulillah aku baru dapat laptop baharu semalam. Yes!!


Alamak lupa cabut pelekat...hehe...riak ni...astaghfirullah~

Tapi itu la...bila kita dah lama tak buka blog, kemahiran menulis pun akan merudum. Padan muka aku.

Sebagai langkah pertama untuk kembali aktif berblog, aku mulakan dengan penukaran semula wajah blog aku. Hehe...kira macam penstrukturan semula la. Saja nak cari semangat baharu.

Kalau dulu hitam, sekarang warnanya lebih tenang...tak tahulah kalau para pembaca tengok sakit mata tapi aku tengok tenang ja. huhu.

Rasanya itu saja untuk post kali ini. Bahasa aku pun dah tunggang langgang. Haha...jumpa lagi.


5 comments:

dr itu! said...

warghh...lama bro...lama..berhabuk...hasma jap! huk3..

happy blogging

Cik Ca'ah said...

selamat memulakan segalanya kembali :)

aShaBuLz said...

dr: haha...dah bersihkan dah. thanks!

ca'ah: hehe...tq

Afzainizam said...

wooo lama betul tak datang bertandang kat sini.... ingat dah lupa dah kat blog kami ni...

laptop baru tahniah beb... beli baru kan puas hati....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pemasangan sticker bomb kereta

aShaBuLz said...

afzainizam:

hehe...tu la. hari tu tgk blog korang makin menjadi2...tahniah bro!