Wednesday, October 14, 2009

Lagak Baru

Salam kepada pembaca semua.

Apa khabar?

Harap semuanya sihat dan baik-baik belaka.

Tak banyak yang hendak di khabarkan pada entry kali ini. Kehidupan bekerja agak sibuk sejak kebelakangan ini. Ditambah dengan sedikit projek perniagaan kecilan, aku semakin pening. Haha...tapi semua itu bukan alasan untuk aku berundur dan malas ke depan. Sebaliknya aku akan menjadi semakin bersemangat dalam menghadapi hari-hari mendatang. InsyaAllah..

Diikutkan, minggu ini aku terpaksa menghadapi satu lagi kursus wajib iaitu induksi dalaman. Aha....mahu tak mahu kena juga la pergi kan. Kalau tak mahunya pengarah baling dengan cokmar. Hahaha....

Kalau di kira, dah hampir 7 bulan aku di tempat orang. Corak kerja dan hidup sini memang berbeza dan aku suka dengan perbezaan ini. Ketenangan yang aku dapat di sini berbeza dengan ketenangan di kota. Kedamaian yang aku peroleh di sini berbeza dengan erti damai di kampung konkrit. Tapi dalam apa hal sekalipun, keluarga tetap menjadi tempat utama dalam hati aku.

Mungkin juga sebab terlalu sibuk dengan urusan pindah yang masih tidak selesai, aku akhirnya melakukan sedikit penukaran pada imej diri. Saja-saja...orang kata ubah angin sikit. Bukan angin kentut ek. Hehe..

Gaya Flat-top

Aku nampak tembam....atau bahasa sini orang panggil tambun. Hehe..

Ramai orang kata tak ensem dah.....tapi kalau kita fikir positif, semua tu tak ada hal la..lagipun tak lama lagi aku akan botak juga.

"Kalau tak hensem, still comel lagi"

Lagipun masih ada yang sayang =)

Hahaha....

10 comments:

Anak Jawa said...

ermm mcm tuu pun tembam ker?

abis kalau muka aku ni nk kata apa lak? belon meletoppppp?????

Afzainizam said...

salam dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
lama gak tak ziarah kamu ni ye... sorry agak sibuk kerja kat bengkel lah...

tembun.... tembam... alah ape yang ade pada rupa janji dalam poket beg duit penuh beribu... kat dalam bank pun ko tak pakai duit berpuluh ribu.... kat bawah bantal pun ko simpan beratus ribu....

aku gurau je,,,, ape pun moga ko menamatkan kursus induksi itu dengan jayanya.... ingat sekarang klu gi kursus induksi tu perlu dengan jayanya... lagi satu ko kena kipas -kipas kat bos ko tu kalu nak cepat conform..... eeeee...

selamat berjaya kelak ye....

lea said...

ecece...
masih ade yg sayang
sapa tue?
habaq mai kat lea sikit..hehe

anntaj said...

wahhh...!

alhaqimi said...

haha...dasar nak kene action beam action kamen nie...

bila nya hensem...bilor nyer comey!??

haha
tp pape pon...gaya rambut baru mu ok la... lagi pon rambut laki bukan mahkota pon.. botak ag machos...lalalala...

aShaBuLz said...

aj:
bleh gak...huhu

afzainizam:
hahaha..abuk beribu bawah bantal ada la. hehe..

kursus induksi tu aku tunggu result jer...tengok macam mana. huh...berdebar2 woo..

aiyak...tak moh kipas bos. bek kipas diri sendri...hehe.

aShaBuLz said...

lea:
hehehe...parent..hihi

lalalala...

anntaj:
wahhhhh!!!! (kenapa dengan wah?)

aShaBuLz said...

alhaqimi:
tu nk kata gmbar ko botak tu lagi macho la ek. chet....

hahaha....aperpun rmbut aku dah tumbuh...hehehe..

alan said...

aikk rasenya dah makin slim hehehe

aShaBuLz said...

alan:
haha..perasaan ko jer tu bro..