Wednesday, January 14, 2009

tig tag toe (double)

Ada yang gatal tangan dok tag aku. Ni aku dapat dua tag. Mari kita lihat satu persatu. Adess...

Ni tag yang diberikan oleh mr.kry dan miss lea. Huhu....berani sungguh mengetag aku...haha.

Dengan menggunakan tenaga solar, aku akan cuba menjawab sebaik mungkin.

1. Tiga perkara tentang orang yang tag anda.

  • Fasilitator di Matrikulasi.
  • Seorang pelajar universiti.
  • Mangkuk...hahaha

2. Tiga Perkara tentang diriku.

  • Tinggi
  • Hitam manis (ecewah...)
  • Garang..(??)

3. Filem Kegemaran.

  • The beautiful mind

4. Saiz pinggang.

  • 33 kot..haha

5. Kaler spender.

  • Mak ai....bahayanya soklan...tzzttzztt...tenaga solar..tzztt...tenaga solar habis...tzztztt
Wokeh selesai satu tag...haha.

*****************************************************************************************

Ini tag yang diberi oleh sedara Awie a.k.a pangeran cinta. Terkujat urat kentut waktu jawab tag nih..haha

1. Senaraikan 10 perkara orang yang tag kamu....

1. Comel...kot..haha.

2. Suka main bowling...terer lak tuh!!

3. Suka pergi karaoke..tapi tak tahu la ok ker k.o...huhu

4. Boleh keluar berjalan sorang diri. Yela kan...sapa nak culik pulak...tengok badan la...hoho

5. Berani bersuara. Tak percaya baca la entry dia pasal MAS tuh. Huhu..

6. Pembersih. Ni main agak-agak ja. Haha..

7. Suka menangkap dan ditangkap gambar. Keh keh keh...

8. Jiwang a.k.a romantik kot...haha. Tengok jer la nama blog dia..hihi.

9. Suka pakai seluar jeans. Yang ni aku main rembat ja...betol la kot.

10. Tak sehensem aku. Hahahaha...yang ni rasanya betul...huhu.

2. Tuliskan novel kegemaran aku.

Erm...tak ada la obses sangat dengan novel ni. Tak ada...hahaha.

3. Listkan 5 benda yg aku sayang.

1. Perhubungan

2. Kerjaya

3. Motorsikalku

4. Masa

5. Transformers. Haha..

Harap dapat la kiranya aku menjawab tag yang diberikan ni ya...hahaha.

6 comments:

alhaqimi said...

marathon tag ka?? adess....

perhubungan ape... jambatan ka?? beam2..

putra87­™ said...

haha.. beam pikachu nih!!

aShaBuLz said...

alhaqimi:

lebih kurang la...tak baik bertangguh kerja..haha.

semua jenis perhubungan lor...agama, sesama manusia dan alam semesta. hahaha...

putra:

ni apa kes semua men beam beam nih? hahahaha...actiiioooonnn...beammm!!!

awieworld said...

cait...ko hendem dari aku?...huh...aku lagi hensem bergaya dan da vom tau..(bongkaknyer aku)...hehehe

**ye la ko tu yg hensem dari aku...uwekkkk!!!

Z.a.N.a =]] said...

anda di tag.hee =]]

aShaBuLz said...

awie:
ngeh3....yela yela....kita amik tengah2...sama sama ensem. ok?

keh3..

zana:
tag lagi? hahahaha....baik....saya cuba buat k..huhu