Tuesday, September 21, 2010

PerJaLaNAn noKtah PeRMuLaAn

10.09.10

Melakar sejarah buat diri ini yang sudah beranjak setahun usia. Alhamdulillah...di situ juga lah bermulanya tarikh umat islam menyambut aidilfitri...rasa amat hiba dan teruja kerana berkesempatan untuk beraya sambil menyambut hari kelahiran ku..


13.09.10

Perjalanan merentas melawat rakan taulan lama tidak bertemu. Membuatkan masa terasa begitu pantas menjadi cemburu...InsyaAllah ada rezeki aku kan bertandang lagi..


14.09.10

Tarikh yang memberi sumber segala isi. Membuat aku tersenyum sendiri...pabila mengenangkan separuh diri...atau sebenarnya separuh hati yang jauh menanti.

Aku hanya insan malaun...yang akhirnya lekuk di titis hujan. Berat rasanya difikir perasaan...apa baiknya aku berteman..


16.09.10

Satu persatu kelopak digugur....terlihat semua angkara bicara. Mata menahan sebak di dada..yang dirasakan berat tidak terhingga..

Hanya sesalan, maaf di ulang...tak mampu berkata mahupun memandang...ya, aku bersalah!!

Sungguh...


19.09.10

Terima kasih...

p/s: duit gaji bulan lepas habis cepat...tak sabar tunggu gaji bulan ini...hehe

5 comments:

alhaqimi said...

nk duit raya gak...huhu

ReeZ said...

bunyi mcm frustrated jer??hoho...

Aidy Shahiezad said...

wah.. seronok bile besday jatuh time raya... jelez... tahun sudah, my besday jatuh hari last pose.. haih... tertekan jiwa... haha..

my latest entry post:
Persoalan Tiada Jawapan..
(http://aidyshahiezad.blogspot.com)

aShaBuLz said...

alhaqimi:
duit raya minta kat bank...lalalala

reez:
a bit. but already recover with a big smile...hehe

aShaBuLz said...

aidy:
hehe...jgn tertekan2....nnt jiwa kaco wooo