Saturday, August 21, 2010

DemaM suKa-sUka

It's been a while...

Bulan Julai yang lepas, aku terlibat dengan pertandingan robot lagi.

Alhamdulillah walaupun tak berjaya mana tapi bagi aku itu menandakan satu permulaan yang bagus untuk lebih maju..haha...ayat tak boleh blah.

Apapun, lepas balik dari pertandingan tu, selama sebulan aku kena demam. Tapi bukan berterusan, kejap on....kejap off...dan akhir sekali baru la aku kena demam terus selama seminggu. Hahahaha....dah nasib badan.

Sekarang ni dah bulan puasa...sebelum terlambat, aku nak minta maaf kepada para pembaca kalau ada salah dan terguris kat mana-mana. Selamat berpuasa ye..heh.

Hurm....aku ni sebenarnya nak bagi besar sikit badan ni..tapi tup-tup, lepas kena demam seminggu terus turun 3kg daaaa....hahaha. Nampaknya raya nanti kena banyak makan rendang daging la. Hehehehe...

Sebut pasal puasa ni, juadah apa yang para pembaca sangat ternanti-nantikan? Macam aku...aku suka ayam percik. Hihihi....bulan-bulan puasa ni bukan main banyak lagi pilihan ayam percik. Ada ayam percik dara la..ayam percik tak dara la...ayam percik kampung..ayam percik tak kampung...fuh...meleleh jap. Haha..

Yang airnya memang tak payah cerita la...macam-macam jenis air ada...yang tek pernah dengar pun ada. Hahaha....air lai campur asam boi....air seribu kenangan selasih...heh. Kadang-kadang tersengih jer aku tengok nama air tu. Bijak sungguh strategi jualan diorang. Huhu...

Ok lah, aku rasa sampai sini dulu aku tulis untuk entri ni.

Apapun aku doakan yang baik-baik untuk para pembaca semua. Doa-doakan la aku selalu update blog ni. Haha....wokeh. Chalo!

5 comments:

~~ aksara ~~ said...

hee abg pika selamat berpuasa..
hehe sila jaga kesihatan anda ye.. :p

aShaBuLz said...

aksara:
hehehe...thanks!! slmt berpuasa juga yer..hehe

Aidy Shahiezad said...

selamat berpuasa gak... ;)

my latest entry:
http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/08/abstrak-sebuah-susunan-kata.html

alhaqimi said...

ko demam jugak ek...haha
nak gemok kena la makan banyak2...nnt jd cam aku... bru ensem!

aShaBuLz said...

aidy:
thanks!!

alhaqimi:
ko tembon bukan ensem...hahaha.